گوگل نیوز همیشه به دنبال محتوای اورجینال یا به عبارتی اصلی است و در همین راستا اعلام کرده است ، ناشران باید از تولید محتوای کپی جدا خودداری کنند.
📍البته گوگل اعلام کرده ، شما میتوانید از تگ کنونیکال نیز برای انتشار این گونه محتواها استفاده کنید. گوگل پیشنهاد میکند اصلا از بازنشر محتوا استفاده نکنید و اگر هم قصد بازنشر دارید حتما از تگ کنونیکال استفاده کنید.
بازنشر مطالب زمانی قابل انجام است که شما از ناشر یا نویسنده مطلب اجازه نشر داشته باشید و در غیر اینصورت این کار از نظر گوگل و قوانین کپی رایت کاملا خلاف مقررات است.
📌 در ادامه گوگل تمام ناشران را تشویق و ترغیب میکند تا با استفاده از تگ کنونیکال یا عدم بازنشر به گوگل کمک کنند تا بهتر بتواند محتوای اورجینال را تشخیص دهد و اعتبار مناسب را به این گونه محتواها بدهد .
📍ناشرانی که اجازه انتشار محتوا را به دیگران دادهاند، میتوانند از کسانی که به آنها اجازه بازنشر شده ، درخواست کنند تا دیگر محتوای آنها را منتشر نکنند یا در صورت انتشار از کنونیکال استفاده کنند تا مطئن شوند محتوای آنها عملکرد بهتری در گوگل نیوز دارد.
🔖ناشرانی که مجموعه ای از سایت های خبری دارند و محتوا را در چندین سایت به اشتراک میگذارند میتوانند با انتخاب یکی از این مقالات به عنوان مقاله اصلی و استفاده از کنونیکال در مقالات دیگر کمک بسیار زیادی به گوگل برای اعتباردهی کنند.
💡البته اگر ناشری حس کرد که محتوای او توسط ناشر دیگری با انتشار ، قوانین کپی رایت را نقض کرده میتواند ، درخواست قانونی برای حذف چنین مطالبی از گوگل نیوز را مطرح کند .
🔖محتوا را بازنویسی نکنید
بازنویسی معمولا بدون اجازه از منتشر کننده اصلی محتوا انجام شده و با استفاده از کلمات مترادف و جایگزین کردن ایجاد میشود ، شما نباید از این روش استفاده کنید. در صورتی که قصد بازنویسی دارید ، باید تمام محتوا را بدون اضافه و کم کردن و استفاده از کنونیکال منتشر کنید.
💡در انتها گوگل اعلام کرده ، ناشران نباید از لینکهایی که جهت افزایش رتبه فروخته شدهاند در محتوای خود استفاده کنند.
با تشکر از شهرام رهبری 🌺
لینک کوتاه مطلب: shrtco.de ulvis.net clck.ru v.ht v.gd is.gd plink.ir