اخبار سئو و دیجیتال مارکتینگ

رازهای الگوریتم BERT (برت)

سردرگمی ها و تله های اطراف الگوریتم BERT بسیار زیاد است. حتی ممکن است اوضاعی بدتر از آنچه که انتظار میرود ، پیش بیاید.


در اینجا چند مثال آورده ایم :


1.الگوریتم BERT به معنی بهینه سازی وبسایت شما برای عبارت طولانی است

اینطور نیست که سایت شما کاملا برای عبارت طولانی بهینه شده باشد ، بلکه BERT برای فهم گوگل از عبارتی است که کاربر جست و جو کرده تا بتواند ارتباطی بین جست و جوی کاربر و خاص ترین اطلاعات را که دقیقا در وبسایت شما وجود دارد را برقرار کند.

2.اثرات BERT خیلی جزئی هستند

برخی از افراد بر این باور هستند که الگوریتم BERT خیلی خاص و قابل توجه نیست ، با این وجود گوگل همواره در حال اجرا و ضبط میباشد و درحال حاضر یکی از ده سوال جست و جو شده در زبان انگلیسی در آمریکا تحت تاثیر این الگوریتم قرار گرفته است. ده درصد مقدار قابل توجهی در نتایج است.

3.الگوریتم BERT باعث توقف اهمیت کلمه کلیدی میشود

گوگل اعلام کرد در نمایش نتایج خود برای جست و جو کننده تحت تاثیر عبارات “برای” و “از” میباشد. عده ای از سئوکاران در مقالات خود اعلام کردند که این اعلام گوگل به معنای توقف اهمیت دادن به کلمه کلیدی است.


4 الگوریتم BERT بزرگترین به روزرسانی الگوریتم در همه زمانهاست

در بسیاری از مقالات گزارش شده است که BERT یکی از بزرگترین به روزرسانی های ادوار است.این بیانیه مبتنی بر تفسیر غلط در مورد انتشار اخبار از طرف گوگل است.
آنچه در اخبار منتشر شده :
طبق نتایج اخرین پیشرفت های تیم تحقیاتی علوم درک زبان که برپایه فهم ماشینی است. ما در حال بهبود و رشد قابل توجهی در درک عبارات جست و جو شده هستیم که یکی از بزرگترین جهش های رو به رشد در 5 سال گذشته و یکی از بزرگترین تغییرات در تاریخ جست و جو ها میباشد.
طبق اخبار منتشر شده BERT یکی از بهترین و بزرگترین پیش رفت ها در5ساله گذشته است نه در همه ادوار !
الگوریتم BERT همچنین نشان دهنده یکی از بزرگترین پیشرفت ها در جست و جو نتایج گوگل همه زمان ها میباشد. اما این بدان معنا نیست که بزرگترین آنهاست. BERT فقط و فقط یکی از بزرگترین تغییرات است.

سایر کاندید های این به روزرسانی گوگل شامل تجزیه و تحلیل آماری ، به روزرسانی الگوریتم لانه کبوتری ، به روزرسانی کافئین و پاندا و پنگوئن میباشند که همه اینها جزو به روزرسانی های اصلی هستند مانند BERT
در پایان جامعه سئوکاران و سئوکاران واقعی اعلام میکند : اطلاعات و اغراق های زیادی در مورد BERT وجود دارد با این حال یک بحث پر جنب و جوش رو بررسی کردیم تا اغراق هارا کنترل کنیم.

امید است که بازریابی در موتور های جست و جو بر روی کیفیت اطلاعات و محتوا متمرکز شود.

لینک کوتاه مطلب: ulvis.net clck.ru v.ht v.gd is.gd plink.ir

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، ساکن استان خوزستان ، متولد 1369.علاقه مند به تکنولوژی ، طراحی و وبگردی. اینجا هستم تا مطالب مرتبط با علایقم را با شما به اشتراک بگذارم و تجریبات تخصصی خودم را در این زمینه به شما بیاموزم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا