اخبار سئو و دیجیتال مارکتینگ

چطور یک محتوا را بعد از آن که سئو کردیم بررسی کنیم؟

چه فاکتورهای اساسی را برای بررسی مطالب قدیمی بسنجیم؟

❓چطور یک محتوا را بعد از آن که سئو کردیم بررسی کنیم؟
❓چه فاکتورهای اساسی را برای بررسی مطالب قدیمی بسنجیم؟

وقتی روی یک محتوای به خصوص کار می کنیم ، بعد از مدتی ممکن است نتوانیم به طرز صحیحی آن را بررسی کنیم.
با یک نگاه زودگذر تصور کنیم که همه چیز روبراهه.

✅در چنین شرایطی داشتن سنجه های مناسب می تونه به ما کمک کنه که با خیال راحت تر، بررسی کاملی داشته باشیم.
کافیه چک لیست رو ببینیم و دونه دونه بررسی کنیم.

در این زمینه مطالعه می کردم که به یک توئیت و مقاله برخورد کردم که سنجه های مناسبی در این زمینه را لیست کرده بود که در ادامه می بینید.
به نظرم فاکتورهای مناسب و قابل استفاده ای هستند، اما شاید بعضی از آنها برای تعدادی از دوستان نیاز به توضیح بیشتر داشته باشد که اگر لازم شد در گروه @danialseogroup راجع به آن ها صحبت می کنیم.

1️⃣رتبه های کلمات کلیدی آن صفحه ( کلماتی که در آن ها ایمپرشن گرفته ایم(
2️⃣نتایج جست و جو
3️⃣اطلاعات متا
4️⃣متن صفحه ( پاسخ سریع و کامل به نیاز بازدید کننده )
5️⃣فرمت صفحه
6️⃣تگ های جایگزین تصاویر
7️⃣لینک های خارجی و داخلی و انکرتکست آنها
8️⃣اسکیما
9️⃣اقدام به عمل یا فراخوان یا همان CTA
🔟بک لینک ها
1️⃣1️⃣المان های یکتا مثل ویدئو ،پادکست و …

اگر سایت شما قدمت زیادی دارد پیشنهاد می کنم برگردید و تعدادی از مطالب آن را با این سنجه ها بازبینی کنید.
اصلاح مقالات قدیمی می تواند کمک بزرگی برای پیشرفت شما در نتایج باشد.

جهت دیدن ادامه مطالب مجموعه اخبار سئو و دیجیتال مارکتینگ کلیک کنید

لینک کوتاه مطلب: shrtco.de ulvis.net tny.im clck.ru v.ht v.gd is.gd plink.ir

منبع
کانال تلگرام دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، ساکن استان خوزستان ، متولد 1369.علاقه مند به تکنولوژی ، طراحی و وبگردی. اینجا هستم تا مطالب مرتبط با علایقم را با شما به اشتراک بگذارم و تجریبات تخصصی خودم را در این زمینه به شما بیاموزم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن