اخبار سئو و دیجیتال مارکتینگ

چالش اطلاعات اشتباه درباره الگوریتم bert گوگل


عکس العمل ها درباره به روزرسانی الگوریتم bert خیلی سریع و بی رحمانه پیش رفت. بسیاری از سئوکاران در مقالات خود قبل از آپدیت درباره نحوه بهینه سازی سایت برای الگوریتم bert هشدار داده بودند.
توئیت رایان جونز :
جالب ترین چیز درباره الگوریتم bert این هست که باعث شد به طور ناگهانی و یک شبه هر سئوکار ، اکنون یک کارشناس شبکه و پردازشکننده زبان باشد!
بیل اسلاوسکی :
من انتظار دارم که راهنمای قطعی برای الگوریتم bert هر لحظه در حال تغییر و عوض شدن باشد و درواقع شکست اساطیری برای مقالاتی که توسط فردی که خود را متخصص بهینه سازی الگوریتم bert مینامد ، در پی خواهد بود.
مراقب آنچه باور دارید باشید.

ویل کینگ :
منتظر هجوم چنین عباراتی در پست بلاگ های سئو هستیم : چگونه با کلید واژه BERT رتبه بگیریم ؟
دنی سلیوان کارمند گوگل درپاسخ به سوالات درباره الگوریتم BERT میگوید : BERT هیچ تغییری را برای سمت منتشرکننده محتوا نخواهد داشت.
دنی سالیوان :
هیچ راهی برای بهینه سازی سایت در BERT و هیچ تجدید نظری در این زمینه وجود ندارد. اصول ما در رابطه با امتیاز دادن به محتوای عالی بدون تغییر باقی مانده است.
ارتباط الگوریتم BERT و E-A-T
به مقاله ای برخوردیم که ادعا میکرد بین الگوریتم BERT و E-A-T که مخفف سه کلمه به معنای تجربه ، قدرت و اعتماد است ، ارتباطی وجود دارد.
در اینجا به آن مقاله لینک داده نخواهد شد ولی درباره آن با کارشناس Dawn Anderson صحبت کردیم.
مکالمه مورد بحث :

  • دان ، من به مقاله ای برخوردم که بین BERT و EAT ارتباطی را میبیند. به نظر این ارتباط چندان درست نیست
    دان آندرسون پاسخ داد :
    این دیووانگی است ، هزاران و صدها هزارن الگوریتم وجود دارد که در ارتباط با هم نتایج جست و جو را بوجود میاورند.

الگوریتم BERT و EAT کاملا جدا از هم هستند اما به هرحال همه چیز هم با یکدیگر کار میکنند ، BERT یک مدل زبان ساده است.

درواقع EAT به خودی خود یک الگوریتم نیست اما یک راهنما و معیار اندازه گیری برای تشخیص کیفیت نتایج است.

البته فاکتور های E-A-T به عنوان شاخص های کیفیت شناخته میشوند و مواردی هستند که هر برندی برای به دست آوردن آن باید در تلاش باشد.

به نظر میرسد ،مشکل این هست که مردم فکر میکنند این الگوریتم ها جدا از هم کار میکنند درحالیکه در دنیای واقعی همه با هم کار میکنند و به معنای واقعی کلمه می توان گفت هزاران لایه با هم به عنوان بخشی از یک فرایند یادگیری جهت رتبه بندی کار میکنند.
در مقاله های الگوریتم برت خارج از اینجا چه BERT گوگل و چه ROBERTA از فیس بوک)، من با قضاوت و شهرت درستی از این الگوریتم رو به رو شدم چراکه همه آنها درباره تفکیک و فهم درست از زبان میباشد.

الگوریتم Bert (برت) چیست؟

لینک کوتاه مطلب: shrtco.de ulvis.net tny.im clck.ru v.ht v.gd is.gd plink.ir

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، ساکن استان خوزستان ، متولد 1369.علاقه مند به تکنولوژی ، طراحی و وبگردی. اینجا هستم تا مطالب مرتبط با علایقم را با شما به اشتراک بگذارم و تجریبات تخصصی خودم را در این زمینه به شما بیاموزم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا